maandag 12 augustus 2013

Inspiration

Ontzettend bedankt voor alle lieve reacties op mijn album ondanks het feit dat het vakantietijd is. Aan het begin van het jaar had ik me voorgenomen om meer te gaan scrappen in plaats van alleen kaarten te maken. Mijn passie ligt namelijk in het maken van albums. De laatste tijd vind ik het ook heerlijk om lay outs te maken. Gek he?! Voorheen had ik daar nooit wat mee. Maar ik ben weer helemaal geïnspireerd. Hieronder tref je mijn meest recente LO: inspiration.


Ik heb best wat stempels gebruikt: 11 in totaal. Dat is ook één van de redenen waarom ik weer de albums en lo's heb opgepakt: het stempelen! Ik vind dat zo heerlijk! Degene die mijn blog wat langer volgen weten dat ik gek ben op een aantal Franse stempel merken (die ik veel te weinig gebruikte). Maar daar komt nu verandering in.

Hieronder nog wat foto's van onze vakantie. We zijn afgelopen vrijdag teruggekomen van een paar weken Sauerland in Duitsland. Niet super ver maar je bent er echt uit. En wat is het daar toch mooi! Bergen en heuvel landschappen overal waar je kijkt. Prachtige vakwerkhuizen in typisch Duitse stijl en veel heerlijk koele bergmeren. En we hadden fantastisch weer uiteraard. De foto's spreken voor zich.


32 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende layout Nathaly en prachtige foto's, top.
Liefs van Anita

Unknown zei

This is a stunning layout, you did an amazing job of this beautiful page.

Nancy zei

Absolutely gorgeous layout, Nathaly! I love everything about it: the colours, the design, the layers, the photo! Beautiful! :o)

Silvia zei

Wat een prachtige lay-out heb je weer gemaakt Nathaly.

gr. Silvia

Erica ♥ zei

Wat zien je vakantie foto's er mooi
uit, zo fijn dat jullie het zo
gezellig hebben gehad, daar laad je
weer helemaal van op.
Je LO vind ik helemaal super geworden,
mooi hoor met al die stempels ☺

Groetjesss Erica ☼

Miranda V zei

Super mooie LO! Mooi papier, leuke kleuren en heel veel leuke details

Judith zei

Goedemorgen Nathaly,

Toen ik in het verleden je blog ontdekte vielen mij als eerste de prachtige scrapboeken op. Net zo gefascineerd was ik van jouw kaarten! Altijd zo veel mooie details. Niet te veel, niet te weinig. Perfect in balans. Mooie kleurencombinaties en papierkeuzes. De stempels gebruik je om je kaart, LO of album in stijl af te maken.
Ik ben fan van jouw creaties!!!

Mooie vakantiefoto's. Heerlijk om een poosje weg te zijn. Daarvoor hoef je niet altijd ver te reizen.

Werk ze weer en ik ben benieuwd naar je nieuwste projecten.
Zonnige groetjes van Judith

Els zei

Prachtige layout en wat veel en mooie details zijn er te zien.
Groetjes, ELs

Willy zei

Heerlijk hè dat je "oude" de passie dankzij het stempelen weer op bloeit!! En wat een mooie LO heb je gemaakt, mooie cobinatie van papier, kleuren en stempels en zo te zien hebben jullie een prachtige vakantie gehad, leuk om zo even mee te mogen genieten!!

Malika zei

Wat een mooi album, de foto's zijn zo leuk.

Groetjes Malika

Colinda zei

Wat een mooie LO!! Gaaf die centimeters!
En aan je foto's te zien heb je een heerlijke vakantie gehad, wat is het daar mooi zeg!!
Geniet van je dag, Colinda

martina's kaartjes zei

hey nathaly, dat was weer lang geleden ! blij je terug te horen en te zien ! een prachtige creatie heb je hier weer neergezet ! mooi gedaan, ik ben niet zo'n album mens.... (mijn dochter haar album ligt hier al een jaar te wachten om afgewerkt te worden ahum, kom je niet even langs hahahahaha)
top gedaan,
bedankt voor je lieve wensen en reactie op mijn blog,
grtjs,martina
x

Anneke zei

This is very prety en so in balance. I love the little part you did on the left too. Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

marion zei

Wow meis, wat een schitterende layout heb je gemaakt, keigaaf !! Liefs, Marion

Jeannette zei

Hoi Nathaly, ik ben blij je weer te zien hoor. Wat heb je weer prachtig werk afgeleverd en wat is er veel op te zien en je moet gewoon doen waar je je lekker bij voelt. Je foto's van jullie vakantie zijn ook mooi, ja die omgeving is echt prachtig en wat je zegt die vakwerkhuizen zijn echt het bekijken waard, groetjes Jeannette

CreaSjouk zei

Wauw, een prachtig lay-out!
Wat je ook maakt alles is even mooi!
Groetjes Sjoukje

Gerdine zei

Mijn passie ligt niet bepaald bij LO's, maar altijd wel leuk om te bekijken! En deze is ook mooi! En heerlijke foto's van Sauerland. Niet ver, maar wel een erg mooi gebied!

Cornelie zei

Maak zelf veel te weinig LO. Heel leuk om te doen, maar niet makkelijk. Jij bent er een kei in, want ik vind je LO werkelijk prachtig. Hoe je de stempels precies op de juiste plaats krijgt. Heel knap, en heel mooi! Dus of je nu een LO of kaart plaatst....ik kom met plezier!

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw, wat een mooie lo. Super, daar moet ik ook weer eens mee beginnen. Je hebt weer een super voorbeeld laten zien.
Groetjes Mirande

Margot zei

superleuke lo Nathalie!

Corrie zei

wat een prachtige lay-out Nathaly en wat een mooie vakantie foto's
Groetjes Corrie

Marlies zei

Ik ben ook pas terug van vakantie en ben even blogbezoeken aan het inhalen. Je album hieronder heb ik net bewonderd, zo mooi!! Je LO is ook schitterend met veel oog voor detail gemaakt. Super!!
Mooie fotos heb je ook gemaakt. Duitsland is inderdaad erg mooi om te zien, waarom ver weg gaan als het niet hoeft. groetjes, Marlies

Angela zei

Striking layout and a beautiful family!

Patricia zei

Mooie Layout Nathaly. Ik maakte eerder heel graag LO's en dat is bij mij nu juist wat minder, grappig om bij jou te lezen dat het nu andersom is. Je vakantiefoto's zijn ook mooi!
Groetjes Patricia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt met mooie vele details erop.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heel erg mooi. Nu zie ik dat je ook kunt stempelen op een lo! Dat geeft zin om er ook weer aan te beginnen!

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een schitterende LO Nathaly! Je hebt weer zulke mooie kleuren bij elkaar gebruikt, een heel mooi geheel.

En wat een leuke vakantiefoto's!

Liefs,
Wendy

Irene zei

Door de post hier boven denk ik "LO"????? niks gezien" dus als een speer naar beneden scrollen en WOW wat leuk Nathaly!!
Ook de vakantiekiekjes zijn enig en je hoeft echt niet heel ver weg om er helemaal uit te zijn en vooral niet om zo'n grote pot bier te krijgen hihihi!!!

xx Irene

anja curvers zei

Ben fan van je kaarten Nathaly maar je layout mag er ook zijn in je eigen fantastische stijl zo perfect op mekaar afgestemd mooie papierkeuze en stempels echt prachtig ga zo door een genot om naar te kijken.

anja curvers zei

Ben fan van je kaarten Nathaly maar je layout mag er ook zijn in je eigen fantastische stijl zo perfect op mekaar afgestemd mooie papierkeuze en stempels echt prachtig ga zo door een genot om naar te kijken.

Nicole zei

Super mooie Layout! En wat een mooie foto's! Prachtig! Groetjes Nicole

عبده العمراوى zei




شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة نقل اثاث بالدمام
شركات تنظيف البيوت بالجبيل
شركات تنظيف المجالس بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف الفلل بالخبر
شركة المثالية لتنظيف المنازل بالخبر
شركة المثالية لتنظيف الشقق بالخبر
شركة جلى رخام وبلاط بالنعيرية
شركة فحص فلل ومنازل قبل الشراء بالظهران
شركة جلى رخام وبلاط بالقطيف